събота, 30 юли 2016 г.

Какво прочетох през месец юли?

Не мога да повярвам, че и юли си замина..бих казала, че беше продуктивен, не само от книжна гледна точка. Някои от заглавията, които прочетох, станаха едни от любимите ми.

1) Писна ми от момчета - Меган Макафърти 5/5*
Втората книга от поредицата. Наистина имаме еднакво мислене с авторката/героинята. На някои места просто ме беше цитирала (или аз нея). Любима ми е. Причини да я прочете тук.

2) Едно лято с двайсет момчета - Сара Оклър 3/5*
Наумих си да прочета всички преведена книги на С.О. и гордо казвам, че това беше последната. Ами.. не съм възхитена. Ставаше, но ми дойде малко в повече засегната тема за катастрофите, защото не го очаквах. Не беше лоша, но не е и нещо особено.

3) Човек на име Уве - Фредрик Бакман 5/5*
Наистина невероятна книга. Забавна, тъжна, сгряваща сърцето. В един момент този старец ти става толкова близък, сякаш го познаваш от години. Научава те да не съдиш хората. И също да караш сааб.

4) Куидичът през вековете - Дж.К.Роулинг 3/5*
Ако бях повече фен на спорта като цяло, сигурно и оценката ми щеше да бъде по-висока. Хубаво е, че книгата все пак е написана и с благотворителна цел. Готино оформено, с хубави илюстрации, но откъм съдържание малко ми куцаше. Куидичът е любимият ми спорт, но честно казано не се интересувам много-много от историята му.

5) Уинтър - Мариса Мейър 5/5*
Чудесен край на една страхотна поредица. Ревю тук 
 
6) Летни дни и летни нощи 4/5*
Някои истории харесах, други не. Като цяло съм доволна. По-подробно мнение тук.
 
7) Престол и щурм - Лий Бардуго 3,5/5*
Харесвам поредицата, героите, света. Смъкнах 1,5 звездички, защото имах чувството, че ако  не броим края и началото (които бяха добри) нищо друго не се случи. Разговори и още разгвори за това как трябва да победят Тъмнейший. Стига де.. Иначе както казах харесвам историята и самата идея и поредица. Просто очаквах малко повече. Първата много ми хареса и вярвам, че третата (и последната) няма да ме разочарова.

8) #Сподели - Емил Конрад 3/5*
Както и с миналата му книга, за някои неща съм съгласна, за други не. Единственото, което не мога да приема, е защо просто не сглоби тези две "книги" в една, или просто не ги направи като..блог примерно? Хубави размишления, но не смятам, че си заслужава да си я купуваш.

9) Всеки ден - Дейвид Левитан 5/5*
Оригинална идея, прекрасно написана, не можех да я оставя. Както и с "Белжар", взех ги със съмнения, връщам ги с най-топли чувства. Единствено краят... не ми е любим, но не виждах и много други вариации за него. Препоръчвам силно!

+ продължих с домашното по френски и прочетох още две книги.
10) Chat et souris - Geogre Selden
"Котка и мишка" беше много сладка книжка за тези две животинчета, които се учат да бъдат приятели и да живеят в големия Ню Йорк.

11) Drôle d'endroit pour les vacances - Jo Hoestlandt
"Странно място за ваканцията " (най-груб превод) беше леко страшна история за момиче което вижда странни неща  в гробището, което пък се намира срещу къшата им за гости, където си прекарват ваканцията. Не ми хареса много, може би защото нещо не разбрах от историята :D, но като цяло ставаше.

След дъълго мислене, реших да направя класацията по следния начин:
3 място:
"Писна ми от момчета"
2 място:
"Всеки ден"
И победителят е:
"Човек на име Уве"
 
Август месец ще го запълня с "Принцеса с часовников механизъм", "Прелестен хаос" и сигурна съм - още доста заглавия. Това беше от мен, пожелавам ви приятна почивка!

Няма коментари:

Публикуване на коментар