четвъртък, 14 януари 2016 г.

Shadowhunters

Aко все още не сте разбрали - първи епизод на ''Ловци на сенки'' излезна в Америка.
Като цяло хареса ми.
Нека първо спомена , че съм чела поредицата до четвърта книга включително , но имам намерение да я довърша. Голям фен съм на идеята , героите и света . Не съм фен на писателските умения на авторката , но за това ще си говорим друг път.


Епизодът беше интересен, с готини моменти и нямам търпение да видя как ще се развият нещата нататък ! Не ми хареса честно казано едитването и обработката , но се преживява , пък и смятам , че за напред ефектите ще се подобрят . Смятам , че ще бъде приличен сериал , стига естествено , да не го развалят.
Имаше тук-там промени от книгата , но нищо фатално , даже считам , че в някои отношение е по-добре с тях . Единствено Морийн ме притеснява малко ( къде решиха да я набутат нея? Аз ли нещо не помня ? ) .
Най-ми хареса Изи , държеше се точно както си я представях. Харесвам Алек . Джейс и Клеъри са горе-долу , но мисля , че ще стане по -добре.

Доволна съм и мисля , че има накъде да се развива.
Чакам с нетърпение следващия епизод !

Няма коментари:

Публикуване на коментар