понеделник, 31 октомври 2016 г.

Какво прочетох през октомври месец?

Октомври се оказа изпълнен с всичко друго, но не и с книги. Макар да съм в подобие на така известния reading slump и съответно нямах никакво желание да пиша или да чета, все пак успях да го преборя до някъде и да прочета една приемлива бройка (ако не се лъжа) от 6 книги.
А ето ги и тях:

1."Кралица на сенките" - Сара Дж. Маас 4/4*
По-подробно може да прочетете за мнението ми в ревюто, което написах, линк тук. Накратко имаше своите добри, но и не чак толкова добри моменти.

2."Приказките на Барда бийтъл" 4/4*
Най-много ми хареса втората история с желанията. Останалите бяха окей, но честно казано останах мъъъничко разочарована.

3."Светът в очите на Боб"- Джейм Боуен 5/5*
Втората книга за невероятния котарак и неговия стопанин. Наистина,  наистина харесвам тяхната история и тя вече има специално място в сърцето ми. Книгата по никакъв начин не отстъпва на първата. Може да прочете ревюто ми за първата книга тук.

4."Петата вълна" - Рик Янси 4,5/5*
Написана по много завладяващ начин, книгата се нарежда до най-добрите за този месец. Имаше си и своите недостатъци, но останах доволна. Каси, за моя изненада, ми стана любимка и харесвам най-много главите от нейно име.

5."Отбор загубеняци"- Кейти Бърчъл 4,5/5*
Не по-малко забавна и разтоварваща от предишната. Както и с първата, посмях се доста. Може да прочетете ревюто ми за първата книга тук

6."Ясновидците"- Либа Брей 4,5/5*
Мрачна и тайнствена, тя беше рекрасно написана и носеше атмосферата на отминалия век. Героите бяха оригинални и макар, много наброй, отличаващи се.  Не успя да ме уплаши, но за сметка на това историята ми допадно много.

3 място:
"Ясновидците"- Либа Брей 4,5/5*
2 място:
"Петата вълна" - Рик Янси 4,5/5*
1 място:
"Светът в очите на Боб"- Джейм Боуен 5/5*

Благодаря за прочита!

Няма коментари:

Публикуване на коментар