петък, 23 декември 2016 г.

All I Want for Christmas Book Tag

Коледа е все по-близо, а празничният ми дух никакъв го няма. Затова се надявам, че след направата на този таг, който бях запланувала отдавна, ще успея - малко или много - да влезна в онова коледно настроение, което толкова обичам.

1. Кой герой искаш Дядо Коледа да остави под елхата ти?
Всичките! Остави ми всичките! Отказвам да избирам (прекрасно начало на таг, няма що).

2. Кой герой би искал/а да целунеш под имел?
Хе-хе, хем харесвам такива въпроси, хем не толкова. Забелязах, че напоследък списъка ми с любими герои се е увеличил прекалено. Но ще остана вярна на 13-годишното ми аз и ще кажа Пърси!

3. Напиши твоя коледен списък за Дядо Коледа, кои ще бъдат твоите топ 5 книги в него?
Има едни 5 книги, които държа да прочета в най-скоро време. Те са:
1) "Последният кандидат" - Джеймс Дашнър
2) "Прикачен" - Рейнбоу Роуъл
3) "Градът на гладните" - Рансъм Ригс
4) "Илумине" - Ейми Кауфман
5) "Бляскавият двор" - Ришел Мийд

4. Тайна е, че Дядо Коледа е в Хогуортс, какво най-много искаш да получиш?
От Хогуортс ли? Ами със сигурност от Шоколадовите жаби (не могат да се вземат точно от училището, но "шштт!"), мечтая си от векове за тях. Само дето никога няма да разполагам с истинските, подскачащи жаби.

5. Получаваш да прекараш един ден с героите и филмовите актьори от един фендъм, кой ще избереш?
Не си падам много по актьорите от екранизирани книги (защото винаги ще предпочета героя, в чията глава мога да надникна), но.. бих казала "Хари Потър" и може би "Петата вълна". И о, как забравих- "Лабиринтът" !!!

6. Кое измислено животно би искал/а да заеме мястото на Рудолф и което да срещнеш на покрива си?
Винаги съм харесвала совите от "Хари Потър", така че - да, очаквам да накацат на покрива ми (стига съм говорила за "Хари Потър")!

7. Каниш 10 героя на твоето новогодишно парти, кои ще избереш?
Ех, пак трябва да избирам и да се ограничавам с 10.  Бих избрала тaлпата от "Академия за вампири" и "Кръвни връзки" (Роуз, Лиса, Сидни, Ейдриън, Дмитрий, Кристиан, Еди, Джил и още някой), за да си се познават всички и да не бъде неудобно (добре, кажете ми, кой ги мисли тия работи освен мен??)

8. От кой герой ще излезе добър Дядо Коледа (не е задължително само външния вид, личността също се брои)?

Не знам защо и как, но се сетих за Катнис Евърдийн. Звучи ми някак смешно, но в същото време има чувството, че ще бъде добър Дядо Коледа.

Препрочитайки отговорите ми, виждам, че не са били много адекватни. Извинявам се за което, просто беше дълъг ден, а държах да пусна тага днес. Все пак се надявам да ви е било приятно четенето и да се съм повдигнала мааалко коледния ви дух!
Весели Празници!

Няма коментари:

Публикуване на коментар