сряда, 29 юни 2016 г.

Какво прочетох през месец юни.

Не мога да повярвам, че най-накрая училището свърши. Толкова дълго чаках да дойде това лято, че вече ми е трудно да повярвам. Месец юни беше като влакче в увеселителните паркове - много надолу, много нависоко. Но вече му се вижда края. Относно литературната страна на месеца- справих се добре (като се има предвид оформянето и всичко около училището). Спирам да дрънкам и преминавам на книгите, защото не са малко.

1) "Всички наши места" - Дженифър Нивън 4/5 *
Това, което ме впечатли в книгата, е колко много размисъл дава - някои от изреченията трябва да се четат по няколко пъти, за да се схванат наистина. Беше хубаво да си извадя цитати, защото имаше много неща, които заслужават да им бъде обърнато повече внимание. Хареса ми като цяло. Имаше неща, които не ми допаднаха, но проблемът не беше в тях, а в мен. Просто не бяха за мен. Ще ми се да бяха превели асоциацията на имената им. Хайде, за Вайълет можехме да се сетим, но за Финч ако не знаех, че е определен вид птица, никога нямаше да зацепя. Та накратко - хареса ми, беше нещо различно, но не прекалено странно. Повече от 4 звезди няма как да дам, защото все пак, както казах, не е точно книгата за мен, но остави със сигурност следа и ми помогна да видя света по един друг начин.

2) "Модно училище" - Кели Маккейн
Продължавам с препрочитането на поредицата. Не спирам да се изумявам колко неща съм научила от нея, колко съм се вдъхновила.. Страхотна е, наистина.

3) "Белжар" - Мег Уолицър 5/5 *
Взех я просто така, защото бях виждала заглавието на няколко места. Без да предполагам колко ще ми хареса. С първото изречение и вече се бях потопила в един друг свят. Страниците минаваха лесно и неусетно стигнах до края (не ми се случва често). Прочетох я в точния момент и ми помогна да науча някои неща..Много много ми хареса и силно я препоръчвам! 


4)" #скандал" - Сара Оклър 3,5/5 *
Очакванията ми за нея се потвърдиха - разтоварваща книга, но не и силно интригуваща. Най-интересното при нея беше идеята за кибер-тормоза. Като цяло съм доволна от нея, въпреки че имаше диалози, които прескачах. Все пак, препоръчвам я за любителите на съвременния жанр.

5) "Докога без гадже" - Меган Макафърти 5/5 *
Най-голямата изненада за месец юни.. страхотна, невероятна. Написах 10 причини да я прочетете, ако още се чудите. Силно я препоръчвам !

6) "Короната" - Кийра Кас 4/5 *
Имам няколко забележки по нея, най- вече ми се стори доста забързан финал, но ми хареса. По-слаба е от останалите, но беше хубаво да се потопя отново в света на К.К., който започнах да чувствам много по-близък (нда, чак когато поредицата свърши). Остана ми да прочета и "И заживели щастливо" и официално ще кажа "довиждане" на "Изобрът".

7) "Звездна слава" - Кели Маккейн
И продължавам с препрочитането... тази беше малко по-различна от останалите, но не се провали в това да ме вдъхнови..Не разбирам как тези детски книжки дори и сега успяват да ме направят толкова щастлива. Наистина не разбирам как.

8) "Танцът на невъзможните мечти" - Сара Оклър 4/5 *
По-добра беше от "#скандал" и също така самият сюжет ми беше по-интересен - кексчета и пързаляне с кънки? О, даа ! Много ми допадна главния мъжки персонаж, между другото. Наслаждавах й се много повече и самият начин на разказване беше значително подобрен. Пак не се минава без 1-2 забележки, но съм доста по-доволна!

9) "Принц с часовников механизъм" - К. Клеър 4/5 *
Много се забавих с тази книга, но проблемът не беше в нея..Накратко - не ме разочарова, въпреки че първата повече ми хареса. Ревю тук.

+ една бонус книга
10) "Le Pêcheur d'oiseaux" на Nicole Schneegans. За лятото трябва по френски да прочетем 4 книги, тази е една, от които си избрах. Оказа се по-кратка, отколкото е приемливо, но пък беше с оригинал сюжет (едно момче скача толкова високо, че започва да лети. Среща рибаря на птици в небето и се ражда едно приятелство..) Готина беше, хареса ми.

Това беше всичко прочетено от мен. Преди няколко седмици ми хрумна да класирам книгите за месеца, като избирам най-любимите ми.
На трето място се класира:
"Принц с часовников механизъм" - К. К.
Среброто взима:
"Белжар" - Мег Уолицър
А черешката на тортата се пада на: 
 "Докога без гадже" - Меган Макафърти
Честито на победителите ! :D
Не мога да разбера защо стават винаги толкова дълги тия постове. Но както и да е, нека не го правим по-дълъг. За юли съм си приготвила "Уинтър" на М.М. (най-накрая), продължението на "Докога без гадже" и "Едно лято с 20 момчета" на Сара Оклър.
Благодаря за прочита!

Няма коментари:

Публикуване на коментар