петък, 17 юни 2016 г.

Лято 2016

Здравейте!
След дълга пауза най- накрая съм готова да пиша отново тук. Бих казала, че отсъствието ми бе породено от липса на време, оформянето на годишните оценки и всички промени, които настъпиха за тези 2 седмици, но истината е, че просто нямах желание. Хрумнаха ми много идеи, но в момента, в който отварях черновата, стремежът ми изчезваше. Днес усетих, че вече мога да пиша отново.
През последите 2-3 години преди всяко лято си правех план за неща, които бих искала да направя. Не е нужно да ги изпълня на 100%, но е хубаво да съм наясно със задачите си. Тази година ще разнообразя и ще го направя онлайн.

1) Английски език
За 9 години в училище учих четири различни езика, нито един, от които не е английския. Макар да имам някаква основа, далеч не се справям толкова добре, колкото ми се иска. Имам проблеми с произнасянето на някои думи (защото никой не ме е учил как да се чете) и мисля да поправя тази грешка. Това лято не искам да се претоварвам, но все пак ще имам по няколко урока в месеца, за да мога да усвоя поне елементарните неща.

2) Книги
Голяма грешка направих като си поставих значителен брой книги за едни от най-натоварените ми години. Затова лятото бих искала да прочета възможно най-много (но без да се губи смисъла в самото четене, което като цяло си е трудно). Имам намерение да чета само по една фентъзи книга на месец и всичко останало да е съвременен жанр, което е добре, защото освен, че си отива със сезона, тийнейджърските историйки ги чета за отрицателно време.

3) Кола 
Всеки път го отлагам, но вече е крайно време да започна да се уча като хората. Ще взимам книжка на 17 (възможно е, ако колата спада в определена категория), а две години не са чак толкова много.

4) Разчистване
Това винаги си го поставям като задача. Учебната година не може да започне за мен, ако не съм си преразпределила старите тетрадки, учебници и други. Всичко трябва да се поднови. Към това вписвам и почистването като цяло - всичко се пре-подрежда.
 
5) Сериали
Има няколко сериала, които очаквам да гледам (засилено) през лятото - "Малки сладки лъжкини" (надявам се да изгледам тези 2 сезона, които ми останаха до края), "Клюкарката" (докъдето стигна, не бързам с нея), "Приятели" (крайно време е да го изгледам), "Царуване" (трети сезон ще се гледа целия), "Мелиса и Джоуи" (позарязах го покрай другите сериали, но ще се поправя). Сега като гледам това е дооста, а като се знам може и да почна някой нов... :D Ааа и също така ако шести сезон на "Тийн вълк" излезе това лято.. имах намерение да го гледам от началото пaк, но като гледам списъка, не знам дали е много разумно :D

6) Дрехи
Напоследък много се "зарязах" относно облеклото ми. Ще се опитам през следващите два месеца да определя най-вече какво ми харесва да нося, да намеря какво ми отива. И ако е възможно, да се сдобия и с такива дрехи.

7) Ваканция
За разлика от други години това лято не знам дали искам да пътувам много. Но едно море смятам, че е почти задължително. 

8) Почивка
Все пак е лято. Останаха ни само юли и август, нека извлечем най-доброто от тях.

Освен всичко казано дотук, исках да споделя, че най-вероятно за юни ще съм написала само едно ревю ("Принц с часовников механизъм"- единствената фентъзи книга). Като цяло започвайки блога нямах намерение да пиша само за книги, просто ми беше трудно да "изляза" от книжната сфера. 

Очаквайте различни постове с вариращи теми - за живота, мисли и разбира се, книги.
Пожелавам ви едно запомнящо се лято.
Доскоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар