събота, 7 януари 2017 г.

Моят TBR за 2017 година

Още в началото на годината се хванах да правя този списък, за да имам ясна представа какви четива да си взимам през годината. Не се задължавам да го изпълня на 100%, но ще бъде добре да съм се докоснала до поне половината от произведенията. А ето кои са те:

1. "Падение и подем" - Лий Бардуго 
2. "Град на небесен огън" - Кансадра Клеър
Взела съм я...чета я... но няма скоро да я завърша.

3. "Чукът на Тор" - Рик Риърдън
Чух, че е по-добра от първата. Да се надяваме, защото за първи път не бях очарована от Рик.
4. "Never, never" - Colleen Hoover
Започнах я и за момента върви доста добре. Обмислям да напиша ревю и на трите части, когато ги прочета.

5. "Последната звезда" - Рик Янси  
6. "Всичко, всичко" - Никола Юн
7. "Кажи ми три неща" - Джули Бъксбаум
Заедно с "Всичко, всичко" са книги, за които не знам много, но съм избрала, заради добрите отзиви.

8. "Charmed thirds" - Меган Макафърти
Обич за тази поредица. Най-накрая една нормална героиня, която не е перфектна нито на външен вид, нито на характер, но това ме кара да я харесвам толкова. Понеже я чета на английски и на телефона, става бавно, но сигурно.
 
9. "Градът на гладните" -Рансъм Ригс  
10. "Бляскавият двор" - Ришел Мийд
Такъв фен съм на авторката... и все още не съм се добрала до нея.

11. "За да си спомня" - Лара Ейвъри
Още една книга, за която не знам нищо, но съм си наумила да я прочета.

12. "Дюи, котето от малката провинциална библиотека" - Вики Майрън
От както се влюбих в "Уличният котарак Боб" вече книгите за котки са ми слабост. Щом я видях, просто знаех, че трябва да я имам.

13. "Аз преди теб" - Джоджо Мойс
14. "Любовта ми подари" - Стефани Пъркинс 
Специално си оставих този сборник за догодина.

Оттук започват книгите, останали ми от летния TBR, които все още искам да прочета. Просто времето не ми стигна за тях :

15. "Прикачен" - Рейнбоу Роуъл
16. "Двор от бодли и рози" - Сара Дж. Маас  
17. "Пратеникът"- Маркъс Зюсак
18. "Баба праща поздрави и се извинява" - Фредрик Бакман
19. "Илумине" - Ейми Кауфман
20. "Гневът и зората" - Рене Ахдие

Опитах се да включа тези, които наистина искам да прочета. Не съм вписвала обаче такива, които все още не са преведени. Има ли някоя от изброените от мен, която и вие държите да прочетете? Ще се радвам да споделите!

2 коментара:

  1. Аз много искам да прочета Дюи ... и Любовта ми подари , набелязала съм си ги още от миналата година. А от изброените съм чела Аз преди теб и Баба праща поздрави и се извинява - и двете ми харесаха много. Успех със списъка и дано скоро всичко от него е прочетено :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, аз пък ти пожелавам една успешна книжна година! :)

      Изтриване