вторник, 1 март 2016 г.

Oпал - Дженифър Л. Арментраут (#3)

Корица : Не знам. Харесват ми цветовете и че са в един стил. Но просто не е моята корица.
Мотиви, които харесвам : почти нямаше за съжаление. Харесах сцените с Люк, много оригинален герой, това, че се продължава идеята с камъните (обсидиан, оникс, опал) и също така езерото.

В резюмето ще бъдат включени спойлери, така че ако не сте чели книгата спрете дотук ! 

Очаквах края да е такъв. Не беше нещо очевидно, но някак си го предвидих. Не ми стана много ясно как точно тя се оказа заключена там, може би по моя грешка, но е възможно и да не е било описано много добре. За огромно мое съжаление ми отне много време да я прочета. Не знам колко време, но достатъчно, за да ми стане ясно, че нещо ми липсваше. Имах чувството, че се въртим около едно  и също нещо. Не че беше лоша книга - не беше. Просто беше горе-долу. Нито нещо гениално, нито скучна. Разбира се, това е моето мнение. Признавам, очаквах повече. Дори не знам какво повече да кажа. Имаше интересни случки и обрати, но това само поддържаше книгата.
Въпреки негативните ми коментари смятам да продължа поредицата, защото харесвам историята като цяло.  Надявам се, че в  следващите две книги нещата ще се подобрят, защото наистина харесах света. Друг проблем, който срещнах - не открих кой знае колко смисъл във всичко това, някак си не ме научи на нищо, беше само за забавление.
Радвам се, че започнаха да подобряват отношенията си Ди и Кейти. Наистина държах на нея като образ. Също така съм страшно доволна, че Доусън намери Бет и тя е добре. За този момент смятам, че книгата си заслужаваше. Любимият ми момент е когато Деймън подари Макбук Еър на Кейти за рожденния й ден, а също и бала. Това беше от един от малкото наистина приятни моменти, но все пак имаше и такива. Смъртта на Кариса ме учуди, но в същото време ми хареса как има нещо ново заедно с откриването на свойствата на опала и самия него. Люк и неговият съдружник (май Парис) бяха едно много свежо допълнение, което ми допадна.
Предпочитам да не оценявам книгата, защото бих й дала 3,5/5, а такова гласуване не може да се осъществи в Goodreads . Можеше и повече, но въпреки това книгата не беше лоша. Това е моето мнение надявам се да не съм засегнала никого. Много ми се искаше нещата да се задействат малко повече, но считам, че нататък ще е по-добре и поредицата ще си заслужава напълно прочита!

Няма коментари:

Публикуване на коментар