четвъртък, 31 март 2016 г.

Kнигите, които прочетох през месец март.

Това е първия, който правя и то защото има какво да кажа по въпроса, но отсега на нататък мисля да го правя всеки път. Март месец успях да прочета 8 книги. Бройката е доста добра според мен, но е такава, защото този месец си избрах приятни,  бързо прочитащи се книжки. Понеже както споменах и преди, си зададох доста книги за тази година, без да съобразя, че с всичките тестове в училище това няма да е особено лесно. Ревю направих на две книги, но в скоро време ще направя и на още една. Но без повече глупости нека да започваме!

1) ''Крадецът на книги" - Маркъс Зюсак
Бях я започнала още февруари, но понеже е около 470 страници, ми отне малко повече време. Книгата е страхотна, нещо различно и прекрасно, точно това, от което имах нужда. Това е книгата, на която ще направя ревю, но след като изгледам филма (скоро надявам се). Имам много какво да каже за нея, но единствено с прочита й, ще го усетите истински. Без проблем давам 5/5 звезди.

2)''Среднощна корона" - Сара Дж. Маас
Силно продължение на една добра поредица. Ревю съм направила - линк тук. Давам й 4,5/5 звезди. Нямам търпение за следващата !

3)''Сянка и кост" - Лий Бардуго
Една нова, свежа идея. Признавам си, че в началото бях доста объркана от света, който авторката е създала, но откакто свикнах, действието започна да се развива все по-бързо. Хареса ми достатъчно, че да продължа поредицата. Героите ми харесаха - най-вече Женя. Алина също много ми допадна по характер, открих общи черти с нея. Със сигурност имам нужда от още от поредицата! Тъмнейший така и не можах да го харесам напълно - до края на книгата все ми беше съмнителен. Стори ми се, че свърши някак внезапно, но краят не беше лош в никакъв случай. Книгата беше приятна, дадох 4/5 звезди.

4)"Как да бъдеш популярна: ретро мъдрост за съвременни чудаци" - Мая Ван Уейгънън
Преди да я започна и за момент не вярвах, че има шанс тази книга да ми хареса толкова много! Не мога да повярвам, че тази история наистина се е случила (това е дневникът на едно истинско момиче Мая, което си записва ден по ден резлутатите от експеримент, който решава да направи - спазва съвети от книга отпреди половин век за популярността) и единственото, за което можех да мисля, е колко невероятна, смела и добра е главната героиня. Научих много от книгата. За мое съжаление, дори и да бях достатъчно смела за това, нещата нямаше да се развият по същия начин. Пробвала съм, знам. Но въпреки това книгата беше много много хубава и истинска. Препоръчвам я, без съмнение заслужава 5/5 звезди.

5)''Смрътоносно" - Сара Шепард (#14) ''Малки сладки лъжкини"
Повечето от вас предполагам не са чели тази поредица, защото:
а) гледат сериала и смятат,  че това им е достатъчно.
б) твърдят, че поредицата е прекалено дълга и не си заслужава. Макар че съм съгласна и с двете мнения, аз харесвам поредицата и след като стигнах до 14 книга (14 !!) значи е успяла да задържи вниманието ми. Лека, приятна, интересна, държи те в напрежение. Лично на мен 14 ми хареса дори повече от предишната. Първоначално книгите са били 8, но авторката е продължила да пише.Очаквах, че втората поредица ще е по-лоша, но не. В никакъв случай (поне според мен). Още две книги и поредицата ще свърши. За добро или лошо. Давам й 4,5/5 звезди.

6) "Основа" - Дженифър Л. Арментраут
Силно продължение на поредицата. Много ми хареса, Ревю тук. 4,5/5 звезди.

7) "Нещата, на които не ни учат в училище" - Емил Конрад
Имаше моменти, в които се съгласявах с него, в други - не. Но като цяло ми хареса - имаше много истини и се усещаше, че той е напълно откровен и себе си. Не липсваше хумор. Книгата се чете за отрицателно време, това е и нещото, което не ми хареса - пише, че е 110 стр., но реално е около 80. Моята оценка 3,5/5 .

8)"Отровени" - Сара Шепард (#15) "Малки сладки лъжкини"
Малко по-слаба от предишната, но въпреки това си имаше тук-там по едно ''ах - това не го очаквах". Следващата (последна) книга май ще се чете на английски, защото е изключително неоткриваема (единствено от сайта на издателството можеш да си я поръчаш, не мерси). 4/5 звезди.

За Април все още не знам всички книги, които ще чета, но засега съм преполовила "Фенка" и съм на втора глава на "Отпор". Няма да са всички разбира се, но е начало.

Няма коментари:

Публикуване на коментар