петък, 30 септември 2016 г.

Kaкво прочетох през месец септември?

През първата половина на месеца се опитах да бъда по-активна в блога, но откакто започнах училище нямам почти никакво желание. И все пак, успях да прочета няколко заглавия. Признавам си, че от август насам четенето не ми е на първо място. Надявам се това да премине по-бързо, защото започвам да изоставам със списъка ми. Но нека преминем към книгите.

1. Уличният котарак Боб - Джеймс Боуен 5/5*
Много сладка и поучителна, реална история. Можете да прочетете ревюто ми, ако искате да научите повече за впечатленията ми от нея - тук.

2. Стъкленият меч - Виктория Айвярд 2/5*
Първата книга имаше чар. Не бих казала, че е най-добрата книга на света, но ми хареса. Но втората... за мен беше мъчително изживяване. Много дълга, натоварваща и да не говорим за Мер, която просто беше един много объркан характер! Смятам, че Айвярд се изчерпа от идеи, и не виждам бъдеще и развитие за историята. Не беше чак толкова зле (затова й дам 2 звезди, не 1). Ако беше с 200 страница по-кратка, може би щеше да ми хареса повече. Имаше приятни моменти, но не достатъчно, за да ме заинтригуват в историята на Мер. + Стига с тез имена с "К", объркващо е !! Моля, не възприемайте лично мнението ми, ако книгата ви е харесала.

3. Билет за Транай - Робърт Шекли 4/5*
Това е любимата книга на баща ми и най-накрая той успя да ме навие да я прочета. "Билет за Транай" е най-дългия разказ в книгата, която е всъщност сбор от кратки историйки. Останах приятно изненадана. Имаше такива, на които искренно се забавлявах, и други, които трудно дочетох. Но като цяло - ако сте фен на научната фантастика, мисля, че ще ви хареса.

4. И заживели щастливо - Кийра Кас 5/5*
Край. Свърших с поредицата. И смея да кажа - тази беше толкова хубава, колкото останалите (даже ако броим и илюстрациите - по-добра от някои). Много красива и наистина ме очарова. Можете да прочетете повече в ревюто ми за нея.

5. Кронос. Тоя нещастник! - Юлия Спиридонова 4/5*
Като цяло ми хареса. Езикът беше на моменти труден за разбиране, но харесвам идеята. Не е перфектна, но е едно разпускащо четиво, което все пак крие дълбок смисъл.

6. Тими Провала №2 - Стефан Пастис 4/5*
Това е поредица от типа "Дневникът на един Дръндьо". Не останах много доволна от първата книга, но вече мога да кажа, че втората беше по-добра. Все още не достига според мен нивото на книгите на Джеф Кини, но ми хареса.

7. Академия за вампири - Ришел Мийд 4/5* -RE-READ
Бях забравила доста от нещата, но въпреки това не успях да се гмурна в историята with fresh eyes. Макар и така, книгата бе хубава. Сравнявайки Роуз в първата и Роуз в последната книга, разликата наистина е голяма. Първата книга никога не ми е била любимата, но мога да видя отново защо се влюбих в историята. Предполагам, че след няколко месеца ще препрочета и втората.

8. Vicious - Sara Shepard 4/5*
Направих го! Прочетох и 16-та последна книга от поредицата! Хем е хубаво- хем не толкова. Положителното е, че успях да я прочета в оригинал (английският ми не бил лош, както си мислех). Но ми е тъжно, защото след 16 книги просто няма как да не се привържеш към героите. Беше малко по-различна от останалите книги и финалът не беше идеален, но не липсваха шокиращи моменти. Доволна съм от книгата и се радвам, че не се отказах от поредицита.

Чудя се дали да добавя и "Кралица на сенките", защото прочетох около 500 стр, но май ще я впиша в поста за другия месец. Освен това за октомври имам да чета продължение на историята на котарака Боб и...това е. Ще видим какво друго.
Време е за класацията (няма да броя "Академия за вампири", защото е препрочетена)
Този месец не беше много силен, но все пак има книги, които заслужават да бъдат прочетени и те са:
3 място:
Vicious - Sara Shepard
2 място:
И заживели щастливо - Кийра Кас
1 място:
Уличният котарак Боб - Джеймс Боуен

Това беше всичко от мен! Желая ви повече усмивки и забавления през следващия месец :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар