понеделник, 26 септември 2016 г.

The Autumn Book Tag

Направих този таг мноого отдавна, но чак сега намерих време за него. Есента е любимият ми сезон, а пък  наближаващия ми рожден ден е само бонус!

1. Кое е любимото ти нещо в есента?
Времето. Не е топло, не е студено. Идеално е. Също така обичам топлите облекла и възможността да си пуснем печка.

2. Коя книга ти напомня за училищните ти дни?
Все още ходя на училище, но "Академия за вампири" и "Игрите на глада" заемаха голямо място в (училищния) ми живот преди няколко години.

3. Коя книга ти напомня за есента?
Много. Но най- вече книгите за Хари Потър, "Делириум", "В обгорените земи" и малко "Домът на мис Перигрин за чудати деца".

4. Коя е любимата ти horror или Halloween история?
Нито чета, нито гледам хорър филми. Не знам защо, не ми задържат интереса за дълго..може би. А пък история за Хелуин не мисля, че съм чела..

5. Кой е любимият ти horror или Halloween филм?
Просто не гледам такива неща. Нямам нищо против тях, но досега не съм намирала такъв, който да ми допадне.

6. Кое предстоящо издание на книга през есента очакваш?
"Бляскавият двор" - Ришел Мийд. Любима авторка, а пък и го описват като смес от "Изборът" и сериала "Царуване", които аз много харесвам. НО за съжаление, чух повече отрицателни отзиви, отколкото добри.

7. Примиера на кой филм през есента очакваш?
Хъмм. Мисля, че "Домът на мис Перигрин за чудати деца" е единственият, който ще гледам. Позволявам си да добавя и премиерата на Teen Wolf, която очаквам с голямо нетърпение.

8. Кои книги мислиш да прочетеш тази есен?
При мен тези въпроси винаги само много неясни, но мисля да довършвам поредици, за които впрочем бях направила цял пост.

Няма коментари:

Публикуване на коментар