петък, 20 май 2016 г.

The Throne Of Glass Book Tag

След прочита на "Огнената наследница" дълго време бях на вълна "Стъкленият трон" и си казах, че макар тагът да съдържа имена и от "Кралица на сенките", е добър момент да го направя.

LYSANDRA: Книга с променена корица, която обичаш.
Първата, за която се сетих е "Град от кости". Новата корица е в пъти по-добре.

ABRAXOS: Книга, която е по-добра вътрешно, отколкото изглежда външно.
Бих казала "Делириум" на Лорън Оливър. Книгата е много по-добра от корицата.
  
ERILEA: Поредица със страхотно изграден свят.
Тук ще кажа две- "Гриша" на Лий Бардуго и "Създадена от дим и кост" - Лейни Тейлър. Едни от най-добре изградените светове, за които съм чела..

RIFTHOLD: Книга, която съчетава жанрове
Хмм.. за това не съм много сигурна. Може би "Кръвни връзки" на Ришел Мийд и може би "Скъпоценните камъни" на К.Г.

DAMARIS: Книга, базирана на/вдъхновена от мит/легенда
Трудно ми е да не кажа "Пърси Джаксън". Току-що се сетих за "Самодива", не съм я чела, но знам, че е свързана с мит/легенда.

KALTAIN ROMPIER: Книга с неочакван обрат.
"Ние, лъжците" - Е. Локхарт. Все още съм в шок.. Също така "Даровете на смъртта" на Дж.К.Роулинг. 

ASSASSIN’S KEEP: Книга с ненадежден разказвач.
Не знам защо се сетих за Итън от "Прелестни създания". Не съм сигурна, до колко отговорът ми е адекватен, но не разбирам добре това условие :D. Смятам, че историята можеше да се разкаже по-добре.

ASTERIN BLACKBEAK: Книга, която има екипни цели.
"Кръвта на Олимп" на Р.Р. и въобще цялата поредица.

TERRASEN: Книга, която те кара да се чувстваш като у дома.
"Академия за вампири" - Ришел Мийд.

AELIN ASHRYVER GALATHYNIUS: Книга със силата да те унищожи.
Мисля, че "Принцеса с часовников механизъм" ще ме унищожи..

MANON BLACKBEAK: Книга, която те е уплашила.
Рядко ми се случва да ме уплаши. Страхувала съм се за живота на героите, но не и истински страх. Затова го оставям празно.

ROWAN WHITETORN: Книга, която те кара да изпаднеш в несвяст (заради множеството емоции).
Няма какво да му мисля - "Крадецът на книги" - М.З.

CHAOL WESTFALL: Книга, която те е предизвикала да погледнеш различно на нещата.
Много.. Джон Грийн, "Игрите на глада", "Предимствата да бъдеш аутсайдер".. почти всяка книга ме кара да погледна различно на нещата.

FLEETFOOT: Книга, която си получавал/а като подарък
Получала съм много, но понеже не искам да се повтарям, ще кажа различна поредица - "Предани" на Вероника Рот.

EYE OF ELENA: Книга, която си намерил/а точно, когато се нуждаеш от нея.
За мое голямо съжаление ще се повторя.. "Крадецът на книги" - избрах точния момент да я прочета.

И понеже няма нито едно за Дориан, но има за герои като Kaltain Rompier, ще добавя бонус, за всички нас - феновете на Дориан..

DORIAN HAVILLIARD: Книга, която съдържа магия в себе си.
"Огнената наследница". Харесва ми да си играя със ситуациите :D


Благодаря за прочита и лек ден :)

4 коментара:

  1. Хубаво допълнение :) Тага си имаше нужда от Дориан (както и ние, които го харесваме):) ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря, вярно си е, как може да го няма :D

      Изтриване
  2. ДОРИАН!!! О, колко мило! :дд Наистина имаше нужда от него!! Браво, че не си го изоставила. :)

    ОтговорИзтриване