неделя, 1 май 2016 г.

Choose One Book Tag

Здравейте! От както направих Burn, Rewrite, Reread Book Tag   ми се върти само една мисъл в главата - Защо да не направя нещо подобно, но с мои любими поредици? И така реших да направя този таг, като признавам, че идеята е почти изцяло на този, който е измислил оригиналния Burn, Rewrite, Reread Book Tag. Правилата са почти същите, но с някои дребни разлики:
1) Пишете на лист хартия четен брой ваши любими поредици, режете ги и ги слагате в купа. Разбърквате и теглите по две.
2) Избирате една от тези две поредици - тази, която харесвате повече.
Не е сложно, нито нещо нестандартно, но реших, че ще бъде забавно да го направя. Не искам да тагвам никого, защото не желая да се чувства задължен да го прави, в случай, че не му допадне идеята.
Да започваме !

Ако някъде съществува вече същият таг, моля ви, кажете ми, за да дам кредита на човека преди мен!

РУНД 1
Падна ми се "Лунните хроники" на Мариса Майър и "Адски устройства" на Касандра Клеър
Oще с първото теглене късметът ми изневерява! Това са поредици, които аз наистина харесвам и не мога да сравнявам... Но единствената причина, поради която избирам "Лунните хроники" е, че все още съм на първа книга на АУ и не съм толкова навътре в историята. Съжалявам, Касандра !

РУНД 2
"Разбий ме" на Тахере Мафи и "Изборът" на Кийра Кас.
От всички поредици, които написах точно тези са двете, които обичат по равно! Не мога да повярвам, че ги изтеглих точно тях.. След дълго мислене казвам "Изборът" по същата причина като в първия рунд - поредицата "Изборът" има повече книги и затова има маааалко по-голямо място в сърцето ми. Но разликата е наистина малка!

РУНД 3
"Пърси Джаксън и боговете на Олимп" - Рик Риърдън и "Стъкленият трон" на Сара Дж. Маас
"Стъкленият трон" е много добра поредица, която те оставя жаден за още след прочита на всяка книга. Но пред "Пърси Джаксън" почти всички за безсилни.. Съжалявам,
Сара, ако бях прочела цялата поредица щях да се колебая, но Пърси си е Пърси.

РУНД 4
"Създадена от дим и кост" на Лейни Тейлър и "Дивергенти" на Вероника Рот.
Този рунд е малко по-лесен, защото макар любовта ми към първата книга на В.Р., другите две от същата авторка не могат да се мерят с "Дни на кръв и звездна светлина" и "Сънища за богове и чудовища". Точката отива при Лейни Тейлър!

РУНД 5
Изтеглих "Делириум" - Лорън Оливър и "Кръвни връзки" - Ришел Мийд
Няма как да не избера Ришел Мийд. Много харесва поредицата на Л.О., но мисля, че почти винаги, в каквато и да е ситуация, ще избера Ришел Мийд.

РУНД 6
"Игрите на глада" - Сюзан Колинс и "Лукс" на Дженифър Л. Арментраут
За щастие, този е лесен. "Лукс" е забавна, лека и романтична поредица, която въпреки че харсевам много, не може да се равнява на "Игрите на глада". Съжалявам, Джен!

РУНД 7
За предпоследния рунд поредицита са "Хари Потър" - Дж.К. Роулинг и "Реликви на смъртните" - Касандра Клеър 
Дори и да бях голям фен на Реликвите (какъвто аз не съм) пак щях да предпочета "Хари Потър". Класиката си е класика.

РУНД 8
И ето, че останаха само две листчета - "Академия за вампири" на Ришел Мийд и "Скъпоценните камъни" на Керстин Гир
"Скъпоценните камъни" е поредица, която със сигурност влиза в моя топ 10 и с която съм се забавлявала много. Но все пак това е "Академия за вампири", а ако следите блога ми, знаете колко много държа на нея.


Това беше моя малко измислен таг. Надявам се да сте се забавлявали. Ако смятате, че изборът ми не е правилен, не се притеснявайте да го споделите в коментарите!
Весели празници!

2 коментара:

  1. Страхотен таг ❤ Получило се е страхотно ! Отличен избор, особено щом става дума за "Хари Потър" и "Игрите на глада" ❤

    ОтговорИзтриване