петък, 29 април 2016 г.

Какво прочетох през месец април

Малко съм разочарована, защото прочетох 6 книги, което е с 2 по-малко, отколкото ми се искаше. Но нищо де, все пак бройката им не е никак малка и трябва да съм доволна и на това.

1)"Чудо" - Aр Джей Паласио 
Оги е роден с лицева аномалия, поради което не тръгва на училище като останалите деца, но идва време и за това. Той е едно обикновено дете с необикновено лице. Но дали ще успее да убеди съучениците си, че въпреки външния си вид е като тях?
Книгата ни кара да се замислим за собствените ни животи, да се огледаме около нас и да кажем едно "благодаря" на хората и нещата, които имаме. Тя е разделена на 8 части, като три са разказани от името на Оги. Другите глави са от името на децата в училище и ни помагат да видим ситуацията от друга гледна точка и да осъзнаем, че наистина всеки има проблеми - без значение кой е и как изглежда. Книгата уж е детски написана, но мисля, че е хубаво да се прочете от всеки. Не е прекалено тъжна, но е достатъчно интересна, за да те развълнува и да се поставиш на мястото на разказвача. Краят ме остави с топло чувство. Не мога да кажа, че научих кой знае колко ново от книгата, но никога не е излишно да си напомним да сме добри хора и че всички сме едно цяло. Въпреки 1-2 забележки, книгата си заслужава своите 5/5 звезди.

Всички хубави неща в "Заедно на път"
2)"Фенка" - Рейнбоу Роуъл
Линк към нейното ревю . Оценка 4/5 звезди.

3)"Заедно на път" - Сара Десен
Прочетох и трите книги, преведени в България от Сара Десен. Тази може би бе най-хубава от тях. Любопитното при тази писателка (поне го забелязах при мен) е, че книгите й имат силен старт и след това изведнъж губя интерес (не изцяло, но магията си е отишла вече). Не съм много сигурна защо и дали не е само при мен така. Иначе книгите й са перфектни за лятото - леки и приятни, почти винаги действието се развива на плажа. Пресъздала го е толкова добре, че почти усетих миризмата на море... Проблемите на главните героини често са еднакви - болест/ смърт на роднина, момче, за което не е сигурна в началото на историята. Но бих казала, че съм доволна от книгите й. Дадох на "Заедно на път" 4/5 звезди.

4)"Отпор''- Дженифър Л. Арментраут (#5)
Последната книга от поредицата. Ревю тук. Моята оценка - 4/5 звезди.

5)"Реквием" - Лорън Оливър
Отново последната книга от поредицата "Делириум". Оценка : 5/5 звезди. Ревю тук. 

6)"Ангел с часовников механизъм" - Касандра Клеър
Изключително доволна съм от книгата. Дадох й 5/5 звезди. Ревюто ми може да прочетете тук.

Като цяло смятам, че книгите, които прочетох през месец април, бяха доста добри. За май месец си нямам и на идея какво ще бъде. В списъка са ми "Принц с часовников механизъм", "Град на изгубени души", "Алена кралица" и "Прелестни създания" (която в момента чета). Бих се радвала да чуя кои книги вие сте си набелязали :)

4 коментара:

  1. Браво, прочела си много, а и хубави книги този месец. ^^ Радвам се, че плануваш да се запознаеш с "Алена кралица" идния месец!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Mного благодаря! Чакам да видя какво и ти си прочела този месец :)

      Изтриване
  2. Радвам се, че си прочела толкова много книги, а още повече, че всички са ти харесали! Надявам се "Принц с часовников механизъм" също да стане една от любимите ти, тъй като е сред най-добрите на Каси Клеър! :)
    Весели празници!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз много се надявам, въпреки че ако е по-добра от "Ангел с часовников механизъм", то ще ми стане една от любимите поредици! Весели празници и на теб :)

      Изтриване