петък, 8 април 2016 г.

Burn, Rewrite or Reread Book Tag

Такъв таг исках да направя от доста дълго време и щом го видях в блога на това момиче, веднага ми се прииска и аз да се поизмъча малко. Мисля, че всички знаем правилата, затова ще премина направо към самото теглене. Написала съм 12 имена на книги, което прави 4 рунда.
Да започваме !
 РУНД 1
"Делириум" - Лорън Оливър,
"Знакът на Атина" - Р.Р. ,
"Къде си, Аляска"- Джон Грийн

Добре, няма да е лесно. Ще препрочета "Знакът на Атина", защото в никакъв случай не бих я изгорила или променила, перфектна е така, както е. Коя да пренапиша.. "Къде си, Аляска", но само защото има някои неща, които можеха и по-добре да бъдат. Ох, не мога да повярвам, че ще изгоря "Делириум". Не, не, няма да мисля за това. 

РУНД 2
"Рубиненочервено" - Керстин Гир,
"Дивергенти" - Вероника Рот,
"Стъкленият трон" - Сара Дж. Маас

Ауч. Е тук вече изгърмях.. Ще пренапиша "Стъкленият трон", въпреки любовта ми към нея, можеше да минем и без някои описания. По-любима ми е "Рубиненочервено", затова препрочитам нея (за втори път), а горя "Дивергенти". Ужас.


РУНД 3
"Крадецът на книги"- Маркъс Зюсак,
 "Изборът" - Кийра Кас,
 "Академия за вампири"- Ришел Мийд

 Най- малко любима ми е "Изборът", затова тя отива да гори. Другите две са ми страшно любими, но наскоро прочетох "Крадецът на книги", затова не намирам смисъл да я препрочитам отново. Ще я пренапиша, въпреки че наистина няма нужда от това. "Академия за вампири" ще се видим с теб отново (и без това исках да почна поредицата пак).

РУНД 4 
"Синдер"- Мариса Мейър,
"Създадена от дим и кост", - Лейни Тейлър,
"Ана и френската целувка"- Стефани Перкинс

"Синдер" ше гори (ужас, ужас, ужас!). Предпочитам да препрочета "Ана и френската целувка", защото съм я позабравила. "Създадена от дим и кост" ще се пренапише. Да бе, какво й има да се пренаписва !

Не съм тагната от никого, но реших да призова тези момичета да го направят (може и да сте тагнати от някой друг, нямам идея :D) Book mouse и my unprofessional blog, чувствайте се поканени от мен :)

4 коментара:

  1. Много ми беше инетересно да прочета за изборите ти! Съгласна съм с теб относно описанията :D

    ОтговорИзтриване
  2. Много благодаря за тага :)В най-скоро време ще го направя ,защото изглежда супер интересно :)))

    ОтговорИзтриване